تماس با ما

  • سیستان وبلوچستان -شهرستان چابهار -بلوار امام خمینی -خمینی 20 فروشگاه چابهار کالا

  • [email protected]
    [email protected]

  • 09153456936

  • 054-35321029

تماس با چابهار کالا

تماس با چابهارکالا

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی چابهار‌کالا، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.


رسیدگی به انتقادها

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی ازچابهار کالا دارید برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس [email protected]ایمیل ارسال کنید .


روزهایی که در سال جاری به دلیل تعطیلی چابهار کالا هیچ‌گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد، به شرح زیر است:

۱ فروردین

۱۳ فروردین

۱۴ خرداد

۸ مهر

۹ مهر

۱۸ آبان

۲۶ آبان

۲۲ بهمن

پاسخگویی 24 ساعته،7روز هفته

تلفن تماس (09153456936)-(09380260040)-(05435321029

تنها شماره‌هایی است چابهارکالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان چابهار‌کالا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام چابهارکالا است و در صورت دریافت چنین پیامکی،به روابط عمومی چابهار کالا تماس بگیرید


دفتر مرکزی:

سیتان و بلوچستان ،شهرستان چابهار،بلوار امام خمینی، کوچه مهر،فروشگاه چابهارکالا
مرکز امور مشتریان:

لطفاً برای بازگرداندن کالا و ارسال آن به خدمات پس از فروش چابهارکالا از طریق پست، تنها از آدرس زیر استفاده کنید:

صندوق پستی :9971715815

ایمیل خدمات پس از فروش:
[email protected]

سرعت خرید را لمس کنید

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

 

چابــهار‌کــالا با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح تحویل اکسپرس در شهرهای زیر فعال شده است، اما به زودی شهرهای دیگر ایران را هم پوشش می‌دهد.

روزهای تعطیل در سال 1396 که  چابــهار‌کــالا هیچ‌گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد به شرح زیر است:

§         ۱ فروردین
§         ۱۳ فروردین
§         ۱۴ خرداد
§         ۸ مهر
§         ۹ مهر
§         ۱۸ آبان
§         ۲۶ آبان
§         ۲۲ بهمن

چابهار

سفارش‌ها  در شهر چابهار مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارش‌‌‌‌های با ارزش بیش از یکصد هزار تومان در شهر چابهار رایگان ارسال می‌شوند.

در ایام جشنواره، جهت رفاه و آسودگی حال مشتریان عزیز ساکن شهر چابهار، امکان انتخاب ارسال توسط پست (علاوه بر ارسال اکسپرس) نیز وجود خواهد داشت و همانند سفارشات اکسپرس در صورتی که ارزش سفارش بیش از یکصد هزار تومان باشد ، ارسال آن رایگان است ولی برای سفارشات زیر یکصدهزار تومان مطابق تعرفه پست در هنگام ثبت سفارش هزینه ارسال دریافت خواهد شد و همچنین پرداخت آنلاین (اینترنتی) برای سفارشاتی که با این سرویس ارسال میشوند الزامی است.

این سفارشات با زمان تقریبی بین 24 تا 48 ساعت کاری و با قابلیت رهگیری سفارش و بدون امکان انتخاب بازه‌ی زمان تحویل خواهد شد و لازم به ذکر است این بازه‌ی زمانی برای کالاهایی با فروشندگانی غیر از چابــهار‌کــالا 48 الی 72 ساعت کاری است.

 

نکات:

تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از یکصد هزار تومان و در شهر چابهار می‌شود. هزینه ارسال سفارش‌های زیر یکصد هزار تومان برای همه نقاط شهر چابهار 3000 تومان ثابت است.

هزینه ارسال برای سایر نقاط کشور براساس تعرفه پست است.

 

اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

-  به خریداران کفش توصیه می‌شود برای تست سایز از دقایقی که هنگام تحویل گرفتن کالا در اختیار دارند، استفاده کنند.

- لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.

برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری  کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن 05435321029 ، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه "تماس با ما" این موارد به خدمات پس از فروش چابهارکالا اطلاع داده شود.

در صورت ارسال کالاهای گروه فرش توسط تحویل اکسپرس چابهارکالا، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش،  سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن  کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

- سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

 

پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از شهرهای تحت پوشش سرویس تحویل اکسپرس چابهارکالا در نظر گرفته شده است. در صورت درخواست مشتری سفارش‌های با آدرس تحویل در این شهرها نیز می‌‏توانند با پست پیشتاز ارسال شوند.

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت کاری است.

برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

 

در مورد کالاهای گروه فرش، در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

 

 

7 روز هفته، 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم.